CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 4, 2009

♥ Love love bahasa melayu

hahaha..saya tahu..ramai orang sedang bingung kerana saya menggunakan bahasa melayu

saya rasa saya patut menggunakan bahasa melayu disebabkan saya tidak lagi belajar pelajaran bahasa melayu mulai tahun ini..dan saya rasa saya patut menjadi contoh kepada orang orang disekeliling kita untuk menggunakan bahasa melayu kerana bahasa melayu itu bahasa negara brunei..

saya juga bimbang dengan bahasa melayu saya yang saya cakap pada masa ini..*HAHAHA* sungguh aneh bunyinya..saya tidak tahu adakah saya kepecahan bahasa melayu?oh tidak!

ahaha..bah eh sanak ku eh ckp melayu ahh..HAHA..
bah off ku..bye tc..love ya girlsss

zirrrr..aku JADI JLN ESUK N GHABS JUA JADI

love♥ ,
barizah

0 comments: